Serwisy społecznościowe zachwycającymi platformami do marketingu

Coraz to większa ilość marketerów zauważa kolosalne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby hołdowników internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci konstruują specyficzne kluby zrzeszające wielbicieli, entuzjastów określonych produktów, usług, działań – przetestuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla celów reklamowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co pokazuje jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość hołdowników, entuzjastów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Solidne produkty będą zrzeszały znaczącą ilość fanów, jest to nieuniknione. Wielbiciele odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w rzeczy samej, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić