Wtryskiwacze po regeneracji – dlaczego opłaca się kupować

Posiadacze aut wyposażonych w silniki wysokoprężne liczyć się często muszą z wieloma kosztownymi usterkami. Powszechnie na przykład się w nich psują koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na ich naprawienie zależnie od modelu trzeba wydać od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Podobnie będzie wyglądała sytuacja w przypadku wtryskiwaczy, które także w niektórych jednostkach napędowych potrafią narobić sporo problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich trwałość między 150 a 250 tysięcy kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu niekiedy zaczynają doskwierać.

Przeważnie to się objawia mniejszą mocą silnika i jego nierówną pracą, z takich też powodów jeśli ktoś dostrzeże tego typu rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej pojechać do warsztatu. Jeśli chodzi o nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. W związku z tym że dostępne są one wyłącznie w autoryzowanych serwisach, to właściciele samochodów liczyć się muszą z dużymi wydatkami, przy starszych samochodach nawet przekraczającymi ich wartość.

Alternatywna opcja to kupno wtrysków po regeneracji, jakie się znajdzie w dużo niższych cenach. Taka regeneracja pozwala na przywrócenie parametrów do stanu takiego jak przy nowych, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc zakupić takie wtryski po regeneracji przede wszystkim trzeba znać ich oznaczenie, bowiem nawet w przypadku tego samego modelu danego silnika wtryskiwacz 28447586 nie zawsze będzie pasował do posiadanej jednostki.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić